TOM Termit České Budějovice
Vyhodnocen� 2002
Vyhodnocen� 2001

Letní putovní tábor - 15.7.2002

Dnes máme zase přesun - tak honem zabalit bagáž do auta a nasednout na kola. Nejdřív máme ale domluvenou prohlídku Jihlavského podzemí. Jihlavské katakomby byly jenom pro naší skupinu, tak jsme se tam vyřádily - hlavně ve svitící chodbě, kde byl z J.II udělaný na stěně duch E.T. Milan po namazání obličeje bahnem a následném osvícení bleskem strašidelně svítil až mu praskla guma. Na konci chodeb jsme si mohly přečíst, že v chodbách opravdu sídlí duch, A pak poprvé byla do návštěvní knihy použita kontrolní otázka od Žižkova dubu. Před katakombami se přetahujeme na rumpále.

Martin točí kolem a ostatní se ho stačí přetáhnout. Má takovou obrovskou sílu, že nás všechny málem natočí na tělo rumpálu. Nasvačíme se a vyrážíme ke kašně, kde si má Milan umýt z obličeje svítící bahno. U kašny na náměstí však přehlédne obrubník a je tu další defekt - musí měnit duši, tak máme chvíli rozchod a u mapy zjišťujeme jak nejlépe z Jihlavy. Nakonec se toho ujímá na jedničku Milan. Vzhledem k tomu, že je pošmourno a déšť na spadnutí, rozhodujeme se pro přímou cestu po hlavní silnici přes Třešť a pak dál až do Telče. Tady už začíná dělení na tři skupiny - Vrchní prchni (ÚBR) - B. + M. + chichotalky, pak uspěchaný střed – MA + MZ + Prasátko + J.II, uzavírají J.III.+ Roman + Zuzka + VA + P. V Kostelci má zase Milan nějak podezřele prázdné kolo přední kolo, asi špatně zalepil a opět opravuje. Žene se bouřka a tak necháváme ÚBR svému osudu a jedeme dál. Petr nyní jede za poslední Zuzkou a nezdá se mu její osma na zadním kole. Zastavují a bude se opravovat. Kolo se hýbe ve středu což mimo osmy způsobuje hrozné kmitání a musí být utaženo. Poté se ze Zuzky, již bez „alergie“ stává žhavý kandidát na Prchlíka z ÚBR. Všichni se nakonec scházíme ukryti před deštěm v bývalé Benzině v Třešti a dáváme si svačinu. Nenechaví chlapci si sloupávají staré samolepky. Stavujeme se v místní cukrárně na zmrzlinu a k velké radosti Prchlíků, ke kterým se připojuje MA+MZ+Z, míjíme plánovaný kopec s hradem Roštejn a jedeme přímou cestou do Telče. Zbytek jede pomaleji, protože máme neodkladné zastávky - jako je třeba trhání třešní před Telčí. O bublaninu se zasloužili Jirka II, Jirka III, Martin a Roman. V Telči na náměstí v DDM už na nás čeká velký Jirka. Všichni dostávají úkoly a shánějí informace o nejlepších obchodech a památkách, které budeme potřebovat pro zítřejší den. Nejlepší informace získávají Milan s Romanem. Ještě si kreslíme návrhy na malování hrnečků do Maříže, hrajeme hry a nakonec na mafiány a jdeme spát.

Dnešní den jsme najeli pouhých 31 km, jen Jirka III s tátou si k tomu přidali 44 km k babičce a zpět.