TOM Termit České Budějovice
Vyhodnocen� 2002
Vyhodnocen� 2001

Letní putovní tábor - 21.7.2002

Ráno přiváží Martinův tatínek ještě tatínka Jirky II, a je tak laskavý, že zajede do Maříže vyměnit malé Alence cizí hrneček za ten správný. Nakládáme všechny věci a odjíždíme směr Třeboň. S autem jede zpátky domů tatínek Jirky II. Máme ale velké zdržení – opravují se brzdy u kola MZ. Pro příště a pro všechny – brzdové špalíky se musejí čas od času seřizovat, aby brzdily celou svou plochou. Jedeme přes Chlum u Třeboně, Hamr až na nádraží Majdalena a za ním doleva lesními cestami až do Třeboně. Nejhorší je úsek po panelové cestě. V Třeboni jako zázrakem je u Šupinky volno a všichni si sedáme a dáváme si oběd. Většina volí oblíbené jídlo – smažák s fantou. Pak je půl hodinky rozprch. To zas někdo spravuje něco na kole Pak projedeme městskými uličkami Hradeckou branou a doprava kolem Zlaté stoky stoky s těhotnou ženskou. Za pivovarem uhýbáme přes stoku doprava a Prcek narazí do Blanky a zosmí jí kolo. Ostatní se jedou koupat - dojedeme ale na kopupaliště Ostende u rybníka Svět, kde po nás chtějí vstupné, tak se vracíme do kempu na Opatovický rybník – nejstarší rybník v Jižních Čechách, kde nás nechají vykoupat zadarmo. Dále jedeme proti větru z kopce přes Domanín – to už se zatahuje, dále do Mladošovic . Zde se již začíná strhávat vichřice a padat první kapky. Přes Petrovice dojedeme až na zastávku autobusů ve Vrcově, kde se schováváme před deštěm. Na mapě nalézáme zkratku přes Cikánov a tak zdárně míjíme na kopečku stojící Borovany. Kolem povrchového dolu na křemelinu – rozsivkovou zeminu projedem přes Růžov na náměstí do Ledenic, kde ponecháváme si odpočinout na lavičce VA. Po zdolání Srubeckého kopce a následném sjezdu do Budějovické kotliny dojíždíme přesně dle plánu na osmnáctou hodinu k DDM, kde nás již čeká doprovodné vozidlo s bagáží. Za chvíli nás dohání i VA Zdařilo se - dojeli jsme všichni bez úhony.